رپــــ فــارســــ

 

آهنگ پروانه از محمدرضا شایع

دانلود آهنگ + تکست + کاور در یک فایل زیپ

 

دانلود و تکست اهنگ در ادامه مطلب

دانلود

 

هستم مثل شیکر تو قندم // بی نظیر عین جیگر تو دربند
بازندرو پیرهنشو کندم // فرق ندیدم بین شیکمشو کلش
اون مردی که بی زشنو بچش // جنگید بالاس بین میهنشو پرچم
همیشه اونی که سرشو خم کرد // باخت شد شام شیکمه یه کرکس
دیگه همه صورتا رو کیسه بوکس میبینم // نوازنده ها زیر پل میمیرن
یه چیزایی شبیه شیر خشک میریزن // رومیز پیر تا جوون دیگه مورفینین
وقتی چشمای من تو شهر چرخ میزد // انگشتات سوزن نخ میکرد
خیباونا بو جنگل میدنو // سربازا جنگو از تو سنگر دیدن
انفرادی صدای گروهبان // همخواب شدن با زن کنار اتوبان
تهش میمیرم و دوتا الهه رو دوشام // خیلی وقته خستم از صدای تو گوشام
بد خوب فرقش چیه // گنده لات محل بوی پنکک میده
فرهاد با مجنون شیرین با لیلی // گی یا لزش مهم نیست بحث عشقیه

انقدر راه رفتم کفاشا میشناسنم // هرجا میرم سربازا ایستگاه زدن
میترسن از سربالا ایستادنم //  اون دستش کلاشه من خودکار
معدت تهش یکم الکل داشت//تکرار نشه چشم قربان
حیف مثل تو درجه ندارم روشونم // مشتی یه کله علاقم !! تو خونس
همون زنی که منو محکم بست // فرشته ای که ترو خشکم کرد 
اولین زن شوهر داری که عاشقش شدم // مادرم هرچی دارم از اونه
بهم نگفت بالای چشم ابروئه // که یاد بگیرم گفتن حق ممنوعه
همه چیو دیدم تو نور کم // زمستونا دستمو گرم کردم روی شمع فقط
توی شهر قدم زدم از صبح تا شب // و از امثال توهم جونور ترم
از هر درختی بالا رفتم  // که الان اینم د بگو ناز شصتم
نه دنبال جنده و کافه گشتم // نه گل خشک کردم لای دفترم
خودت بفهم چی کشیدم // که الان وزیرت رفته زیر فیلم

فنچا کتک میخورنو گولاخا خوشحال // پطروسا زیاد میشنو سوراخا گشاد
طرف پاشو خیس کرد و بعد جورابارو پا //  ما دیدیمو گفتیم حاجی نماز خونه
صیغه ای یکم واسه ثواب بوده // دم پیری معرکه براش خوبه
دورم همه مثل سیاهی  لشکرن //  مثل کام وید خشکو سیگارو بعد عرق
کل عمر ...؟ کم نرفت // حاجی زرنگ نی اونی که میماله از عقب
اش رشته و چهار تا پیاله کشک بقل // واسه پشت پا واسه پیاده رفتنم
واسه دلی که حرفاش موند پیش خودش // دکتر مملکتم جیره خوره
ما که قراره پروانه شیم // بزار دنیا تا میخواد پیله کنه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.